دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
همایش

حوزه/ برنامه‌های همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجدید عهد و میثاق با شهدا در بهشت رضای مشهد مقدس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گلزار شهدای شهر مشهد و در جوار مرقد شهیدان شوشتری و محمدزاده تاکید کرد: با قدرت و قاطعیت، راه شهدا و فرماندهان شهیدمان را در تثبیت امنیت پایدار و چند وجهی ادامه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فراز و نشیب‌ها در امنیت دنیا و اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، ناامن‌سازی منطقه و به ویژه مرزهای کشورمان در دستور کار دشمن قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم اما قاطعانه روند تقویت و تحکیم آمادگی‌ها و به‌روزرسانی توانمندی‌ها برای مقابله با شرارت‌های سازمان یافته دشمن برای ناامن‌سازی مرزها را ادامه می‌دهیم.

پاکپور شهید شوشتری را از معماران بومی‌سازی امنیت توصیف کرد و افزود: شهید شوشتری به عنوان فرمانده (جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس)، کار خود را با مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و انسجام مردم و بومی‌سازی امنیت آغاز کرد و این تا به امروز مبنای عملکرد ما برای ایجاد امنیت پایدار قرار دارد.

گفتنی است فرماندهان نیروی زمینی هر ساله در مقاطع گوناگون و طی نشست‌هایی، برنامه‌ها و اولویت‌های مأموریتی را تبیین و بررسی می‌کنند که همایش اخیر در مشهد مقدس از آن جمله است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha